Cum să accesez contul meu din Oficiul Virtual?

În situația în care aveți înregistrat un cont în Oficiul Virtual, îl puteți accesa din pagina oficiulvirtual.electricafurnizare.ro/.

Dacă încă nu aveți un cont în Oficiul Virtual și doriți să creați unul, vă rugăm să accesați secțiunea:
"Cum să creez un cont în Oficiul Virtual?".

În pagină va fi încărcat formularul de logare în cont. Va trebui să introduceți în câmpurile dedicate, fie numele de utilizator și parola, fie adresa de email și parola (Fig. 1).

După ce completați câmpurile formularului cu datele contului dumneavoastră, efectuați click pe butonul Acces.

fereastra de login în Oficiul Virtual

Figura 1 - Formularul de login, Oficiul Virtual

În situația în care numele de utilizator și / sau parola introduse în formularul de login nu sunt corecte, atunci veți primi un mesaj de eroare, ca în Figura 2.

eroare la login în Oficiul Virtual

Figura 2 - Eroare la login, Oficiul Virtual

În această situație, puteți încerca următoarele:

  • Introduceți din nou numele de utilizator și parola, cu atenție, pentru a vă asigura că sunt corecte.
  • Dacă nu vă amintiți numele de utilizator, puteți să îl recuperați: pentru instrucțiuni suplimentare, navigați la secțiunea Cum să recuperez numele de utilizator?
  • Dacă ați uitat parola de accesare a contului, o puteți reseta: pentru detalii suplimentare, navigați la secțiunea Cum să resetez parola de accesare?

Cum să creez un cont în Oficiul Virtual?

Dacă nu aveți încă un cont în Oficiul Virtual, puteți crea unul, accesând pagina oficiulvirtual.electricafurnizare.ro/register.php

Veți accesa pagina care conține formularul de înregistrare, în doi pași, pe care trebuie să îl completați cu detaliile solicitate (Fig. 3).

fereastra de înregistrare în Oficiul Virtual

Figura 3 - Formularul de înregistrare în Oficiul Virtual

Vă sugerăm să aveți lângă dumneavoastră o factură în care veți găsi codul dumneavoastră de client. De asemnea, la înregistrare vi se va cere și numărul locului de consum care aparține codului de client pentru care creați contul în Oficiul Virtual și pe care îl puteți găsi tot în factură.

După completarea tuturor detaliilor solicitate, va trebui să completați codul de securitate pe care îl veți găsi în imaginea din partea de jos a paginii. În condițiile în care acesta este dificil de înțeles, poate fi resetat efectuând click pe butonul Regenerează codul de securitate, până când imaginea afișată în partea stângă conține o succesiune de caractere, ușor descifrabile.

După ce toate câmpurile obligatorii au fost completate, efectuați click pe butonul din partea de jos a paginii, din dreapta, Pasul următor.

Dacă există erori la completarea unor câmpuri, acestea vor fi semnalate de aplicație, iar câmpurile cu erori vor fi evidențiate. În acest caz, vă rugăm să citiți cu atenție erorile semnalate și să le corectați. Va trebui să reintroduceți parola și codul de securitate și să efectuați click din nou pe butonul Pasul următor.

Dacă toate câmpurile au fost completate corect, veți trece la pasul 2, la care va trebui să verificați toate detaliile inserate la pasul anterior.

Dacă toate datele sunt corecte, finalizați înscrierea efectuând click pe butonul Creaza cont. Dacă detaliile sunt salvate cu succes în baza de date, pe adresa de email utilizată la înregistrare veți primi un email care conține un link de activare, pe care va trebui să efectuați click. Doar după ce ați efectuat această operațiune contul dumneavoastră va deveni activ.

Dacă nu activați contul în termen de 7 zile de la înregistrare, acesta va fi șters din Oficiul Virtual, iar dumneavoastră va trebui să repetați procesul.

În anumite situații mesajul de activare poate intra în inbox cu întârziere. Este important să așteptați primirea acestui mesaj înainte să încercați conectarea la contul creat sau să încercați recuperarea parolei.

În situația în care nu primiți mesajul de activare și au trecut 24 de ore de la înregistrare, puteți fi într-una din situațiile de mai jos:

  • Ați utilizat la înregistrare o adresă de email eronată. În acest caz puteți face următoarele: puteți aștepta trecerea celor șapte zile până când contul dumneavoastră va fi șters automat datorită neactivării - după acest interval puteți relua procesul de înregistrare, sau ne puteți contacta prin email și ne puteți explica ce s-a întâmplat, furnizând următoarele date: cod de client, număr loc de consum, sucursala și eventual numele de utilizator utilizat.
  • În rețeaua prin care mesajul de activare ajunge la dumneavoastră pot apărea probleme cu anumite echipamente, mesajul blocându-se pe parcurs.
  • Mesajul dumneavoastră de activare a fost considerat spam și nu a ajuns în inbox.

Puteți încerca retransmiterea mesajului de activare a contului - pentru mai multe informații pe această temă, navigați în secțiunea Cum să retransmit mesajul de activare?

Cum să retransmit mesajul de activare?

Pentru a retransmiterea mesajului de activare, trebuie să accesați pagina oficiulvirtual.electricafurnizare.ro/resend-activation.php

Veți fi direcționat într-o pagină web în care va trebui să introduceți numele dumneavoastră de utilizator și adresa de email utilizată la înregistrarea contului (Fig. 4).

retransmitere email activare cont Oficiul Virtual

Figura 4 - Formularul de retransmitere mesaj de activare cont Oficiul Virtual

Dacă ați uitat numele de utilizator, îl puteți recupera. Aveți nevoie doar de adresa de email pe care ați utilizat-o la înregistrarea contului din Oficiul Virtual. Pentru mai multe detalii navigați la Cum să recuperez numele de utilizator?.

Cum să recuperez numele de utilizator?

Pentru a recupera numele de utilizator, trebuie să accesați pagina oficiulvirtual.electricafurnizare.ro/forgotUser.php

Este nevoie să știți adresa de email cu care v-ați înregistrat contul în Oficiul Virtual, pentru a primi pe aceasta notificarea privind numele dumneavoastră de utilizator.

În formularul care apare la accesarea paginii, trebuie să introduceți adresa de email utilizată de contul dumneavoastră din Oficiul Virtual. După acest pas, efectuați click pe butonul Recupereaza numele de utilizator (Fig. 5). Dacă adresa introdusă este corectă, un email va fi transmis către adresa dumneavoastră de email. În caz de eroare, un mesaj de notificare va fi afișat pe ecran (Fig. 6 - mesaj de eroare în cazul în care adresa de email este greșită).

recuperare nume de utilizator Oficiul Virtual

Figura 5 - Formularul de recuperare a numelui de utilizator

eroare - adresa de email greșită

Figura 6 - Formularul de recuperare a numelui de utilizator

Cum să resetez parola de acces?

Pentru a reseta parola de acces, trebuie să accesați pagina oficiulvirtual.electricafurnizare.ro/forgotPassword.php

În formularul care apare în pagină, trebuie să introduceți atât numele de utilizator al contului din Oficiul Virtual pentru care solicitați resetarea parolei, cât și adresa de email utilizată (Fig. 7).

Dacă nu vă aduceți aminte numele de utilizator, puteți solicita recuperarea acestuia. Pentru mai multe informații, navigați în secțiunea Cum să recuperez numele de utilizator?

formular resetarea parola cont Oficiul Virtual

Figura 7 - Formularul prin care se va solicita resetarea parolei.

După ce completați formularul cu detaliile solicitate, efectuați click pe butonul Recupereaza parola. Dacă datele introduse sunt corecte, un email ce conține informații suplimentare despre resetarea parolei va fi transmis pe adresa dumneavoastră de email. După primirea acestuia, efectuați click pe link-ul transmis și urmați instrucțiunile.